4.03.2015 г.

Картичка за Рожден Ден

Здравейте приятели,
днес минавам за да покажа една от последните ми картички. В последно време съм занемарила блога си и не качвам всичко което правя, но не е от друго, ами от чист мързел. И тъй като имах няколко направени неща, но не ми се искаше да ги обединявам в една публикация, а да отдам заслуженото внимание на всяка картичка, по лека лека започвам да ги качвам.

Днес показвам една картичка за Рожден Ден. Рядко правя нещо по поръчка, но когато са за близки хора няма как да откажа. Желанието на поръчителя беше, на картичката да има момиче с червена рокля. Да бъде стилна, непретрупана и нежна. Първоначално бяха харесали друг печат на същата марка дигита, но аз не го харесвам особено и много дискретно наложих желанието си да използвам Rosalee   Много харесвам този печат и сметнах, че е идеален за случая.


Всички рози от печата са Paper piecing на 3 нива. С тази разлика, че не са залепени с дебела лепенка, а само с лепило. Искаше ми се да имат релеф, но да не е досаден и прекалено изпъкнал. Отново проба с Шаби пудрите, май е крайно време да си взема пистолет за ембос, а не да си издухвам пудрата по пода, а по картичката да не остава почти нищо. С тигана също не ми е оферта, защото обикновено се сещам да сложа пудрата на вече завършен проект (това с тигана е една дълга история, с която не мисля да ви отегчавам сега). Реших да сложа една единствена роза, за да не стане досадна картичката с толкова много (обилно количество на печата). И с цветето проблем. Изрязах го от тъмно червен картон - губи се, не ми хареса. Изрязах една от червен картон - много светло седи и се бие с останалите рози, пак не ми хареса. И тогава ми светна лампичката - навих двата цвята в една роза.То пък стана идеално!
Малко глоси тук там и картичката е готова!
 

Ще покажа картичката в:
March Challenge #154 FLOWERS



1 коментар:

  1. Така лесно го обясняваш, че човек ще каже, че е детска игра. А пък не е. Иска си се майсторска ръка за такава красотност. Веднага забелязах розите аз, че нещо не са съвсем плоски. Чудна картичка, както винаги. Ама какво ли друго да очаквам от теб... Сенсей! :)

    ОтговорИзтриване