27.10.2014 г.

Призрачни нощи

Привет,
отново е понеделник и е време за ново предизвикателство в Щурите предизвикателства. Темата през следващите 2 седмици е Spooky nights , или по неще му Призрачни нощи
Спонсори в това предизвикателство са ни Limited Runs  

Ето какво реших да направя по повода:


След като ревах по почти всички постове и коментари, че аз тоя празник хелоуин не го зачитам (за нашата култура) и, че не ми е кеф да правя каквото и да било по въпроса, ето ме и мен сега с типично празнична и призрачна картичка. Да си призная съвсем откровено обаче, доста се забавлявах докато я правих. Както каза Кали в един коментар цитирам дословно) "Честно казано много обичам да правя Хелоуински картички защото мога да оправдая цялата тази мацаница с черни и тъмни бои" и да ви кажа е съвсем права!
Като начало картинката, която всъщност не е кой знае какво от гледна точка на оцветяване, но за по добър ефект отново намазах с лак (ей, много ме кефи) и тиквата стана с една страхотна текстура. И тук идва яката част. Понеже нямам никакви хартии по темата се принудих да си направя. Къщата изрязах и покрих обилно със смес от структурна паста и черна боя. Прозорците изрязах също и докато се чудя какво да им сложа изведнъж съзрях маслените пастели на малката. Тя спинкаше сладко сладко и не подозираше мама как безчинства с нейните играчки. Така де, няма само тя да си играе с моите! Луната и звездите също са оцветени с маслените пастели. Стори ми се страхотна идея пред това да използвам обикновен цветен картон, а и нали знаете как се размазват пастелите и седят леко релефни. Има и 3 прилепа които май на снимката много не се виждат, но са там и чакат да изскочат в тъмното ХАХАХА. Надписа е с традиционното "Лакомство или пакост" и изрязах на ръка, както и основата под него. Обикновено избягвам да правя така , защото не харесвам криви линии и гледам всичко да е изрязано правилно и точно. Тук си позволих да се пречупя и да оставя всичко криво и недоизкусурено. И накрая намазах краищата на картичката отново със структурна паста, но не дистреснах от гледна точка на това да изглежда като паяжини, но май не ми се получи точната визия.
 Ето и една снимка на която по добре се виждат 2 от прилепите, както и прозорците с пастелите.




Няма коментари:

Публикуване на коментар